keskiviikko 12. elokuuta 2009

Top 3

Mä olen koukussa milloin mihinkin. Yleensä se on jokin ruokalaji jota saatan sujuvasti syödä kuukauden putkeen, joka päivä. Tai tietyt kengät, joita käytän sen samaisen kuukauden päivittäin (tiedän, niin ei saa tehdä). Tai sitten, ihan mitä vaan. Niin kauan kuin se ihan-mitä-vaan ei ole heroiinia, subutexia tai vastaavaa, niin en paljon asiasta stressaa.

Tämän hetken top 3:

Creme Bonjour salaattijuustokuutiot. Näitä menee pari purkkia päivässä. Seuraksi tomaatteja ja punasipulia.



Chanelin Body Excellence vartalosuihke. Kosteuttaa (kyllä!) ja kiinteyttää (no ei todellakaan kiinteytä!) sekä raikastaa ihoa (joo!). Toinen purkki tänä kesänä menossa, käytän tätä kosteusvoiteen ja hajuveden korvikkeena.



Tämän kesän lempparikengät, Clarksin sandaalit. Sinnikkäästi näillä mennään vesisateessakin. Sori, en saanut tarkempaa kuvaa ladattua, siinä mun k-i-i-n-t-e-ä-t kintut mukana.

5 kommenttia:

  1. Mun tämänhetkiset koukuttajat ovat mozzarellapallot kera kirsikkatomaattien, cocis light sekä vesimeloni. Niitä on saatava joka päivä ja PALJON!!! :)))))

    VastaaPoista
  2. Mulla kans noita koukkuja aina...Nyt esim. Ryvita-näkkäri ja Yosa-metsämarja, jotka on kyllä pitäneet pintansa kaaauan. Ja kengissä mennään kakislla nahkalipsukkailla, vaikka on kymmeniä muitakin joita vois käyttää.

    VastaaPoista
  3. Voisin syödä tuoreita kotimaisia marjoja litrakaupalla joka päivä, jos se olisi mahdollista. Vähän täytyy lapsillekin säästää. Ja kesän loputtua lähtee roskikseen loppuun käytetyt Vagabondin ballerinat. Olen ostanut neljät muut kengät tänä kesänä, mutta aina samat tohveleilta tuntuvat jalassa. Ensi kesään niitä ei voi säästää.

    VastaaPoista
  4. Violetten tapaan himoitsen vadelmia ja pensasmustikoita. Kotimaisia. Nam. Top kolmoseen yltää myös leffat. Pienestä kannettavasta DVD:stä tai iPhonesta. Ihan missä vaan. Ja valkoiset hupparit: ohut, paksu, tekstillä & ilman.

    VastaaPoista
  5. Mä juon vettä enemmän kuin laki tai lääkäri sallii. Koukussa.:)

    VastaaPoista