sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Omilla kaapeilla

Se on kuulkaa kaappien kaivelu mikä kannattaa. Uusin löytöni on Lanerossin ihanan pehmeä palmikkokuvioinen torkkupeitto. Viime talvena tämä ei ollut käytössä eli taitaa olla sitä edellisenä talvena hankittu.


Varsinainen löytö. Siellä se nökötti yläkaapissa alkuperäisessä säilytyspussissaan. Mielettömän pehmeä ja lämmin.



Kuvaan tuuppasin mukaan mokkanahkaisen tyynynpäällisen. Tämä Lexington on useamman vuoden vanha ja tummanruskea (mulla on varmaan ollut joku tummanruskea kausi joskus, tai sitten olen luullut sitä mustaksi). Pinta on hieman tuollainen nukkaantunut (mokka ei nukkaannu, mutta ymmärrätte kuvista mitä tarkoitan), se on jossain vaiheessa toimittanut jalkapallon virkaa, kun muut pallot on juniorilta takavarikoitu. Millä mä sen putsaisin? Meillä ei ole yhtäkään mokkanahkaista laukkua tai kenkäparia tässä taloudessa, joten mokan hoito ei ole mun vahvinta osaamista. Kaapista kyllä löysin mokkasienen. Avaamattomana paketissaan. Silläkö lähtee, vai millä?

5 kommenttia:

  1. Sullahan on siellä todellinen urakka menossa. Tulit ulos kaapista ;). En osaa tuohon tyynyn putsaukseen mitään sanoa, mutta tuo viltti on kyllä kaunis ja varmasti lämmin. Mulla on vastaava Balmuirilta (ei tupsuja) ja sen alla tässä nytkin pötköttelen.
    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  2. Okei...joo, kiva kiva tääkin! Mä en mene lankaan, nää on ajastettuja postauksia, eikö? :-D

    Tule jo brassailemaan sieltä! Tahtoo kuulla oletko kunnossa!?

    VastaaPoista
  3. Oo, mitä aarteita sinulla onkaan kaapeissa. Minulla on ollut suunnitelmissa tehdä tuon tyylinen torkkupeitto, mutta langat ovat vielä kaupassa.

    VastaaPoista
  4. Sulla on ihan järkky draivi.. siis bloggaamisessa, kaappien siivouksessa, sisustamisessa. Ei pysy perässä..;). Ja kivoja löytöjä, mahtaisko meidänkin kaapeista löytyä jos alkaisin kaivella.. noita kenkiä lähinnä kaipailen..

    Ja nyt vasta luin ton Jassun kommentin - nytkö sä olet jossain rääkkäämässä itseäsi?! Kerrokerrokerro miten meni:)!!!!!!

    VastaaPoista
  5. T, kiitos samoin:)

    J, sä olet melko nokkela:). Ajastettujahan nämä, nykyään suurin osa. Olen erittäin kunnossa, odottelen koska tippuu kuuma kivi päähän;)

    Sanna, osaavat tekevät itse, kädettömät maksavat itsensä kipeiksi. Vaikka eihän ne langatkaan ilmaisia ole?

    Tanja, mulla on ollut koko syksyn draivi päällä. Ehdin mitä vaan ja pystyn ihan mihin vaan. Kaveri kysyi, vedänkö spiidia tai jotain?;) Olen kuulemma rasittava ja aiheutan lähipiirille stressiä:) Mene kaivelemaan. Ja lukemaan.

    VastaaPoista