tiistai 18. toukokuuta 2010

Pussihousut

Mustat pussihousut pellavaa. Eivät kovin pukevat mutta mukavat. Itse asiassa tosi epä-pukevat. Mulla ei ole mitenkään erityisen leveä lantio, vaikka siltä näyttääkin. Ei ehkä paras mahdollinen malli lanteikkaammille. Kätkee kivasti vatsan. Tahdon korostaa, että vatsa on ihan elintasoa, en ole luomassa mitään uutta. Vaikka te sinnikkäästi muuta tahdottekin uskoa.

Kuvat ovat taas tosi laadukkaita, en osannut valita parhaita joten laitoin kaikki hyvät:)












Byysät Sand.

11 kommenttia:

  1. Mikä ihmeen vatsa? :)

    Itse haluaisin juuri tuollaiset kesähousut, mutta beigenä! Vielä ei ole tullut vastaan, mutta katsellaan...

    VastaaPoista
  2. Ai mikä VATSA? Ihanat kesähousut!

    VastaaPoista
  3. Just joo. Siis hei Nina, sen vatsanahkan kuulukin olla sen verran löysä, että pystyt suorana seisomaan :-D

    Mulla on suuri suru, kun mun lempparit pellavahousut ei enää pysy päällä. Ostin ne vuosi synnytyksen jälkeen ja ilmeisesti lantio oli kuitenkin silloin vielä normaalia leveämpi. Nyt housuissa on hurmaava "jou"-efekti :-/

    VastaaPoista
  4. Sä olet ihan virtuoosi kameran kanssa! Leveät pellavahousut kuuluvat kesään... Tällä ne on kesäisen mustat ;) Ihan resoritko on noissa lahkeissa? Oli mitkä oli niin hyvältä näyttävät.

    VastaaPoista
  5. Nanna, näitä on myös beigenä ja valkoisena. Joutuu ehkä noukkimaan matkaansa ne beiget.

    San-na, kiitos!

    Jassu ..kele, tuli kahvit nenän kautta ulos, kun repesin tuosta sun kommentista. Joo, tuo on tosi ikävää:( Mulle ei ole vastaavaa enää tapahtunut. Sekin on ikävää;)

    Viidenaiti, olen siinä määrin hyvä, että ajattelin tästä ihan uraa. Kuminauhat lahkeissa, ja kuuluu olla vajaamittaiset (tai sitten mua on kusetettu). Kiitos!

    VastaaPoista
  6. Komppaan muita - mikä vatsa? On muuten mageet nuo byysat ja mä jo täällä haaveilen, että ehkä loppukesästä mahdun mun pellavahousuihin. Onhan se hyvä olla unelmia.

    VastaaPoista
  7. Niin - siis mikä vatsa?!!!!! Mutta housut on mageet:)!! Menikö multa ohi vai mistä nämä on..? Siis housut..:)

    VastaaPoista
  8. Katri, ihmisellä pitää olla unelmia:) Kyllä sä mahdut, ja vaikket mahdukaan niin mitä sitten;)

    Tanja, lue pienellä präntätyt tekstit. Sandin housut.

    VastaaPoista
  9. Kerrankin voin "hehkuttaa" viime kesän pöksyilläni- tilasin näes silloin just vastaavat Asokselta ja ne olivat ihan lempihousut..kunnes kutistuivat lahkeista. Vähän liikaa, enää en kehtaa ihmisten ilmoille niillä astella.
    Malli on niin ihana,ymmärrän täysin hurahduksesi ja Sandin tietäen ostit laatubyysät;-).

    Sä olet niin hassu noiden maha-kommenttiesi kanssa, voi elämä;-).

    VastaaPoista
  10. Kivat byysat. Sen verran hyvä kuvaaja kuitenkin olet että ainakin näissä kuvissa on vatsa piilotettu niin hyvin, että ei erota vatsaa selästä.

    VastaaPoista
  11. Aamunkukka, voisiko lahkeisiin laittaa resorit?

    Sanna, ne on nämä housut, ei mun kuvaustaidot;)

    VastaaPoista