lauantai 8. toukokuuta 2010

Biotherm vs. Sisley ja Tunnustus

Olen käyttänyt Biothemin Lait Corporel vartalon kosteusvoidetta niin kauan kuin jaksan muistaa. Sarjassa on myös vartalonkuorinta-aine johon palaan jokaisen harharetkeni jälkeen. Vuosi-pari sitten sarjaan tuli myös suihkugeeli (tai maito), tykkään siitäkin vaikka enemmän kuitenkin vaahtoavista suihkugeeleistä. Pääasia, että tuoksuvat sitrukselta.



Nyt testissä on ollut Sisleyn kuorinta-aine ja vartalovoide. Ja rehellisesti, ihan kivoja mutta ei toimi mulla. Mikä ihme niissä maksaa? Kertokaa viisaammat. Olen aina silloin tällöin haksahtanut ostamaan Sisleyn vartalo-ja kasvotuotteita, mutta aina ne ovat olleet pieni pettymys. Siis ihan semihyviä mutta hinta-laatusuhde ei oikein ole kohdallaan. Ja ne tuoksut, rosmariini ruuan seassa on hyvää mutta…

6 kommenttia:

  1. En ole testaillut Sisleytä, mutta Biothermistä tykkään. Oma suosikkisarjani on Aquasource, kuivan ihion elvyttäjä! Ja ihana tuoksu.

    VastaaPoista
  2. Mäkin käytän Biothermia, Aquasourcea kuten Jarnakin. Tosin B:n kommentti sen tuoksusta on "Teppichreiniger" :)

    VastaaPoista
  3. Moi! Jos pidät sitrustuoksusta, saako kysyä mitä parfyymiä käytät?
    t. Toinen sitruksesta tykkäävä

    VastaaPoista
  4. Mä diggailen myös tuosta vartalovoiteesta ja erityisesti sen tuoksusta. Sisleyn hintoja olen monesti kauhistellut, hyvä että sä olet kokeillut niin ei tarvii miettiä :)

    Ja ole hyvä :)

    VastaaPoista
  5. Jarna ja Saara, mäkin olen Aquasourcea käyttänyt joskus. Ihan hyvää kamaa muistaakseni. Mutta vahvimmillaan Biotherm on nimenomaan vartalotuotteissa. Siis mun mielestä;)

    Ano, mulla vaihtelee tuoksut, mitään vakiota ei ole. Lacosten Femme ja Tommyn Tommy ovat ikisuosikkeja. Inkalla on Tommya ja käytän sitä salaa;)

    Anni, juu, ei kannata sitä miettiä. Ja kiitos:)

    VastaaPoista
  6. Pakko blogata itsekin tästä aiheesta. Mulla on tällä hetkellä suosikkina Ole Henriksenin vartalonkuorinta. Sisleyn tuotteisiin olen ollut pettynyt, muutama naamarasva on kokeiltu ja hinta-laatu ei ollut ihan kohdillaan. Tai sitten eivät ole tarkoitettu mun naamalleni:(

    VastaaPoista