sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Mäkin kävin



Ohikulkiessa. Ihan vahingossa. Hupsis.

Siellä olisi ollut vaikka mitä meille (kun ennestään meillä ei ole mitään). Mulla oli vain 10 min aikaa. Käytin ne kuitenkin tehokkaasti.

Luksulle menee yläosasta L-koko, mutta mulle tuli siinä hyllyn edessä runsaudenpula. Löysin kolmet M-koon shortsit, niille on oikeasti tarvetta.
,
M. ostaa yleensä itse omat vaatteeensa, mutta muutama paita tarttui matkaan.

Inkalle en uskalla oikein mitään enää omatoimisesti ostaa, pieleen menee kuitenkin. Harmi, koska naisten XS -hyllyt pursuilivat kaikkea tarpeellista.

Ja itselle. No, jotain. Ettei tarvitse alasti kulkea.

Kotiin en mitään. Ne oli niin nähty.

11 kommenttia:

  1. Hyviä löytöjä, pojilla ei voi olla liikaa shortseja:)! Mä harmittelin siinä shortsihyllyllä kun olivat isoja. Emilille löysin yhdet kokoa 98cm ja kotona tajusin, että olen lukenut kokolappua väärin päin. Jep. Että semmonen ysmy mun osalta.

    VastaaPoista
  2. Mulla ei ole ollut yhtään parempi tuuri kuin Tanjalla, vähän eri asiassa vain. Piti jo aikaisemmin tänään kehua teidän hienoja shortseja, kun kesken kirjoittelun tönäisin vesilasin läppärin päälle... Pienen kohinän jälkeen kone toimii taas, mutta (liian) läheltä piti. Nyt siis uusi yritys: törkeen hienot, harmittaa, kun en itse päässyt sinne! Mutta me ei kyllä tarvita mitään, mut se on ihan eri asia.

    VastaaPoista
  3. Meidän olis pitäny järjestää miitti sinne =) Mä olin NIIN pettynyt siihen tyttöjen antiin. 104-116 koossa oli just ehkä 50 vaatetta (tuskin sitäkään), josta kyllä ekana napsin kaikki kivat. Pojillehan siinä oli sitä L-kokoa vaikka muille jakaa josta otin pompulle kasan kaulus-t-paitoja kun niitä ei tunnu ikinä olevan riittävästi.. ja jotain muutakin. Mutta ei ollut huppareita, kummallekkaan ja niitä lähdin varsinaisesti hakemaan. Ehkä ensikerralla, tosin olen töissä joten enää varmaan pääse silloin kun siellä vielä jotain on.

    VastaaPoista
  4. Tanja, että sellainen ysmy:( Toivottavasti löysit kuitenkin jotain muuta.

    Violette, kiitos. Nuo valkoiset ja keltaiset olisin ostanut ihan normihinnallakin, tosi hyvän malliset.

    Anana, se poikien L-hylly oli huikea. Meni ihan pasmat sekaisin enkä osannut sitten ostaa oikein mitään. Ja mulla on se uusi värisääntö joka hillitsi entisestään. Tuo on kuitenkin hyvä tietää tulevaisuutta ajatellen, että sieltä löytyy, ihan vaan menee ja valitsee. Mä ostin Luksulle kaksi L-koon hupparia, ovat kyllä sen verran nafteja etteivät kauan mene, tuskin menisivät Pompulle hihoista nytkään.

    VastaaPoista
  5. No niissä on ihme kokohajontaa kyllä.

    pompulla on nyt 3 takkia tai hupparia koossa L ja ne on kaikki hyvänkokosia, kasvuvarallakin mutta sitten siellä oli nyt muutama jotka olis enemmän Padmélle sopivia :D Ja sit taas L koon collarihousut on varmaan 10 cm liian pitkät pompulle. Yleisesti pompulle menee se L/XL. Sitä L:ää siellä vaan on eniten, vissiin mallikoko.

    Mutta onneks nyt silmällä suunnilleen näkee.

    Tyttöjen vaatteet jotka ostin on 104 cm ja paidat on nippanappa mutta housuissa on niin ikään 10 cm pituutta "liikaa". Ja HAH, löysin itelleni paidan kokoa 34 joka mahtuu, mun uus lemppari ;) Muut otin kyllä 36 :D

    VastaaPoista
  6. Mikä uusi värisääntö?? Ostat paljon värejä, vrt. shortsit, vai vain muutamaa? Olisinpa mäkin noin fiksu ja tarkka rajaamaan.

    VastaaPoista
  7. V, värisääntö on ollut jo vuosia, mutta nyt on vaan värit muuttuneet, ja se tekee vaikeuksia. Olin jo kassalla Luksun vaaleanpunainen piképaita kädessä kunnes tajusin, ettei kuulu oikeaan värilmaailmaan. Vein sen takaisin. Ei sovi kaappiin. (näin kirjoitettuna tuo kuulostaa sairaalta, mutta irl toimii)

    VastaaPoista
  8. Heipsis ja kiva kuulla taas! Olet sä kyllä aikamoinen tehopakkaus, siis kymmenessä minuutissako suoriduit tuosta kaikesta;-)?
    Mitäs ostit itsellesi,jos saa kysyä? Niitä "päivän asu"-kuviasi kaipailen, laitahan kesägarderobiasi esittelyyn kun ehdit,jookos?

    Leppoisaa iltaa!

    VastaaPoista
  9. Voi Aamunkukka, laitan, laitan. Oikeasti, en tarkoituksella pimitä mitään. Mulla on se ostospaikkapostauskin tekemättä. Kun ei vaan koskaan tunnu ehtivän mitään syvällisempää postaamaan, kaikki on tällaisia kahden lauseen heittoja.

    VastaaPoista
  10. No oli tosiaan tehokas 10min, mulla kesti siinä alkuryysiksessä sen verran päästä edes sinne lastenvaateosastolle. Jotain kuitenkin sain napattua ja kateellisena katselin sitä isojen poikien puolta. Onko siellä joskus ollut enemmän pienten tyttöjen vaatteita?

    VastaaPoista
  11. Jassu, isokokoisuudesta on hyötyä, voi tuupata hitaammat edestään:). Ei sentään, en töninyt ketään, siellä oli ihan tilaa kun kävin.

    VastaaPoista