perjantai 4. toukokuuta 2012

Ripsille

Olen jo pitkään etsinyt sitä täydellistä ripsiväriä. Vielä ei ole löytynyt. Tarkoituksena on ollut testata Giorgio Armanin Eyes to Kill ripsiväriä, josta olen kuullut hyvää palautetta. Saamattomuuttani en ole sitä vielä ostanut. Onko teillä kokemusta Armanin ripsarista?




Lancome Doll Eyes – paljon kehuttu. Ihan jees, mutta ei mielestäni mitenkään erikoinen.

Helena Rubinstein Lash Queen – paras tähän mennessä.

Estee Lauder Sumptuous – sain tämän jonkin toisen tuotteen kylkiäisenä, ihan ok. Samaa sarjaa Doll Eyesin kanssa.

MAC splashproof mascara – mitäänsanomaton.

Sensai 38 – ainoa joka oikeasti pysyy ripsissä. Pois ottaminen onkin sitten toinen juttu. En vaan osaa.

Talika Lipocils ripsien kasvattaja – uskoo ken tahtoo. Tämän ostin vuosi sitten, kun luovuin ripsien pidennyksistä. Olin kuullut, että omat ripset olisivat pidennysten jälkeen vähintäänkin mennyttä. Se oli onneksi urbaanilegenda. Ei tämä hutiostos silti ollut, toimii kestovärjätyissä ripsissä korostamassa ripsiä.

Ystäväpiirissäni on kova RevitaLash -buumi. Itse en ole vielä sortunut, odottelen muiden tuloksia. Onko kukaan kokeillut?

24 kommenttia:

  1. Mulla on sama ongelma Sensain kanssa - en vaan osa poistaa ilman, että luomet palaa.
    MUn suosikki on MAx Factor - kaikki 'kalliimmat' kokeiltu ja tää on ainoa, joka pysyy mulla melkein kuten Sensait.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä en tajua miten sen saa pois. Kiitti Max Factor vinkistä, muistatko tarkempia speksejä?

      Poista
  2. Sensain 38 itselläni irtoaa helposti. Suihkussa kastelen ensimmäisenä hiukset ja kasvot. Hiusten pesun jälkeen muutama pyyhkäisy ripsiin ja ripsari irtoaa helposti. En käytä mitään meikinpoistoa ripsarin poistamiseen. Lämmin vesi riittää. Itsellä tuo Kanebo/Sensai ollut käytössä useita vuosia, sillä muut ripsarit päivän mittaan karisevat poskille.

    VastaaPoista
  3. Samoja kokemuksia: Kanebo ei lähde lämpimässäkään vedessä kunnolla pois, doll eyes ei ollut kummonen ja lash queeniin palaan kerta toisensa jälkeen muita kokeiltuani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että muillakin samoja kokemuksia. Välillä tuntuu, että mä olen ammattivalittaja, kun kyseenalaistan muiden hehkuttamat tuotteet;)

      Poista
  4. Voin erittäin lämpimästi suositella RevitaLashia - uskomatonta, mutta se oikeasti toimii. Mulla on aina ollut ihan ok ripset, mutta nyt noin kolmen (?) epäsäännöllisen säännöllisen käytön jälkeen ripset ovat oikeasti todella pitkät, mietin jo ripsipermanenttia kun alkavat näyttämään jo vähän hassuilta kun ovat suhteellisen suorat ripsivärin kanssa (en jaksa/osaa käyttää kääntäjää). Olen kuullut kavereilta ja lukenut blogeista vastaavanlaisia kokemuksia ko. tuotteesta joten kannattaa kokeilla!

    Mulla myös käytössä tuo HR Lash Queen ja on kyllä paras testatuista ja lähtee todella helposti pois pesussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taas yksi ääni RevitaLashille, ehkä munkin pitää kokeilla. Ei mun ripsissä nytkään mitään vikaa, mutta ainahan sitä voi parannella:)

      Poista
  5. Mun suosikit on juuri toi täplämaskara sekä Lâncomen Hypnose.

    RevitaLash on ollut käytössä reilut pari kk ja nyt alkaa tuloksia näkyä, ripset ovat selkeästi pidemmät, vahvemmat ja mikä ilahduttavinta kaarevammat.

    VastaaPoista
  6. Juuri heitin Dolls Eyen roskiin ja mietin, ettei todellakaan ollut kummoinen... nyt tilalla on joku Hullareilta ostettu Helena Rubinstein, ei sekään mitenkään erikoinen. Joten seuraavaksi taidan siirtyä halvempiin merkkeihin (siihen Max Factoriin), ripsareissa hinta ja laatu eivät todellakaan näytä kulkevan käsi kädessä. -Hanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerro sitten, mihin Max Factoriin päädyt. Mä voin peesata:)

      Poista
  7. Maskaroissa on ihan hirveästi eroja merkkien sisälläkin. Esim. toi Dolls Eye ei tee mun ripsille mitään ja vastaavasti Hypnose on aivan mieletön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuntuu olevan. Mutta olisipa vielä jokin luotettava vertailu. Toisaalta, makuasioita nämäkin.

      Poista
  8. Sensai on ainoa joka ei leviä poskille mun ripsistä. Saan sen poiskin ihan hyvin.

    Minulla pidennykset teki todella hallaa omille ripsille.Minulla on ollut ihan ok ripset mutta pidennysten jälkeen ne ovat olleet ihan nysät. Revitalashia olen suunnitellut testaavani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, Sensai ei leviä poskille, mutta olisi kiva saada se yöksi pois silmistä.

      Höh, tylsää. Eikun RevitaLashia ostamaan:)

      Poista
  9. Mä olin ostamassa doll eyesia, mutta merkin konsulentti stockalla rupes suosittelemaan toista ripsaria, hyvä siis kun en pitänyt pintaani ja viitannut kintaalla myyjän kommenteille :)
    Max factor on munkin suosikki, koska taivutan ripset, niin tarvitsen vedenkestävän ja senkin puhdistus on niin vaikeaa.
    Nimim. teininä 3 päivää sensait silmissä kun matkakohteessa ei tullut kuin kylmää vettä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, niitä kannattaa kuunnella, yleensä tietävät mitä puhuvat:)

      Mikä Max Factor sulla on?

      Poista
    2. False lash effect, paksu musta hylsy. Menaisista eilen bongasin et merkillä on tullut nyt myös joku uus "joka karvan kaartava ja pidentävä", meinasin kokeilla sen seuraavaksi.

      Poista
  10. Kannatta kokeilla myös Diorshowta :)

    VastaaPoista
  11. Oho! Sama suosikki, tosin mulla waterproofina. Mufen Sens'eyes'lla tai Quinot'n geelillä pois. Mufen Smoky Lash kakkosena.

    Kellot soi. Ihan kuin olisin joskus sellaisen ostanut. Löytyi. Talvisessa käsveskassa. Korkaamaton Revitalash- vanha tuskin muistaa käyttää säännöllisesti. Voikohan sen antaa äitienpäivälahjaksi?

    VastaaPoista
  12. Sensai on suosikki täällä, mä saan sen ihan lämpösellä vedellä pois. Doll Eyes muuten ok, mutta valuu mulla poskille. Nyt oon testaillu Diorin vedenkestävää Iconic:a ja toimii hyvin, ei rapise päivän mittaan poskille.

    VastaaPoista