tiistai 1. toukokuuta 2012

Simat testissä


Pahoittelen, tämä postaus tulee vähän myöhässä mutta voihan tätä lukea ensi vuonnakin.




Hesarissa oli 19.4 2012 simatesti, jonka voitti Kössin tilan kotisima (ei kuvassa). Suunnistin heti Kaartin kotikauppaan simaa ostamaan ja olihan se hyvää.

Hesarin simatestistä innostuneena, tehtiin oma testi kotona. Omatekoista simaa ei meidän testissä ollut mukana; mummi on ollut kiireinen:)

Meidän testissä toiseksi tuli työpaikkaravintolasta ostettu Amican sima. Kolmoseksi kipusi Hyvämäen kotisima. Jumbosijalle jäi Wanhan Porvoon Fabriikin Kotisima, jota olen aiemmin pitänyt parhaana ei-omatekoisena simana. Vähänpä tiesin.

Oikein hyvää vappupäivän jatkoa! Mä menen nyt pienille kauneusunille tämä kasvoilla, jos olisin huomenna ihmisen näköinen.

8 kommenttia:

  1. Mä oon AINA(no monea vuonna) tehnyt simaa itse ja tänä vuonna meillä oli tuota teidän jumbosimaa - ensi vuonna yritän olla ajoissa oman siman kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lapsiraukat, jäivät ilman äidin tekemää simaa.

      t. yksi lapsiraukka, joka jäi ilman äidin tekemää simaa

      Poista
  2. Mä olin kanssa siinä uskossa, että Wanhan Porvoon Fabriikin Kotisima oli ihan hyvää! Vähänpä mäkin tiesin! ;) Ens vuonna viisaampana...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On sekin ihan hyvää, valmissimaksi. Mutta nuo muut olivat parempia:)

      Poista
  3. Näin teidät tänään Kaivarissa. En kehdannut tulla moikkaamaan:-)

    Terv. Kati

    VastaaPoista
  4. Meillä ei kotona tehty simaa, enkä ole oikein koskaan tuntenut suurempaa intohimoa sitä kohtaan. En osaisi edes sanoa mikä on omatekoisen makuista ja mikä ei. :-D Vieraita varten hankin jonkun marketin Marlin valmissiman, aika limpparimaista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään mikään suuri fani ole, mutta kuuluu kerran vuodessa juoda. Lapset joisivat useamminkin:)

      Poista