keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Ketä kiinnostaa?

Yksi kyssäri tähän tärkeimpien asioiden väliin. Eli ne Luksun vaatteet, kiinnostako ne? Tiksua tietty:) Mutta entä varsinaista kohderyhmää? Onko täällä edes sellaista? Jos olen ihan rehellinen, niin mua itseä ei ihan kamalasti nappaa, mutta olen siinä käsityksessä, että teitä saattaisi kiinnostaa. Ja tokihan mä teidän vuoksi, vaikka vasemman käteni.



Viime kesän Scotch Shrunk satoa.


Eli tällaista galluppia. Etten ala niitä ihan turhaan kuvailemaan.

38 kommenttia:

  1. Kiinnostaa tietty. Ja sitten tietty kiinnostaa myös mitä mistä ja milloin ;)
    Mikä koko Luksulla on S&S:ssa?
    J:llä on 12 (ja se poika ei ole kasvanut vuoteen...) ja olin jotenkin kuvitellut että alkaisi olla jose koko 14... mutta aiemmin mainitsemani takki on valtava (ainakin viimeksi kun sovitti).

    Mä tykkään tosi paljon yllä olevasta merkistä ja onkin mielestäni ihan Luksun ja J:n näkösiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en juurikaan nettikauppoja käytä, A&A:ta lukuunottamatta. Eli lähinnä reissusta, mutta noita kaikkia saa kyllä ihan nettikaupoista, kun vähän jaksaa etsiä. Ja jotain olen nähnyt Stockallakin.

      S&S:n yläosat on 152 ja alaosa 140 cm (niissäkin alkaa lahkeenpituus jäämään pieneksi, mutta shortsit menee vielä). L on aika paljon "atleettisempi" kuin J :)

      Poista
  2. Tottakai! Ei ainoa syy, miksi seuraan blogiasi, mutta suurin. Esikoinen menossa kouluun syksyllä, ja vaatetus on pikkuhiljaa vaihtunut eskarivuoden aikana lapsekkaammasta enemmän "Luksun tyyliseksi". Kiva kuulla lisäksi tunnelmia, mikä enää kelpaa kouluikäiselle:)

    Niin ja kaikki futikseen liittyvä plussaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei. Tunnistan sut, mulla ei mitään käsitystä minkä ikäisiä lapsia, kiitti infosta:)

      Poista
  3. Vitsi mikä otsikko ja teksti, loistavaa. Mä niin tykkään sun tyylistä. Aina hymyilyttää.

    Mutta siis joo, kiinnostaa. En ole vielä varma ollaanko kohderyhmää. Kun sitten pitää saada samaa sarjaa pikkuveljelle. Pitäis rentoutua, tässäkin asiassa. Kun noi vaatteet on niin makeita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kohta olette:) Ei kai sen ihan sama vaate tarvitse olla, jos on samantyylinen?

      Poista
  4. Kyllä kiinnostaa! Aika harvassa blogissa on kouluikäisen pojan vaatetusta. Ja tykkään, että tää ei ole pelkästään sitä, jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
  5. Kiinnostaa! Itselläni on kolmepoikaa, joista vanhin on Luksua vuoden nuorempi ja aloittanut myös jalkapalloharrastuksen. Tämän blogin ansiosta meistä on tullut Alexalexa nettikaupan vakioasiakkaita ja vanhimman pojan vaatetyyli on muutunut pikkupojasta koululaiseksi. Poitsu tykkää myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu. A&A:ssa on tosiaan hyvä valikoima.

      Poista
  6. Vasemmassa kädessä ei oo valittamista, oon vasuri ;) Mutta joo, jokusen vuoden lukijana ja meillä asustaa 6v poika..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) En mä mitenkään arvostella aikonut;)

      Kiitti tiedosta.

      Poista
  7. Kiinnostaa ja paljon:-) Vaatteiden lisäksi kiinnostaa kaikki jalkapalloiluun liittyvä. Tämä on ainoa blogi, jossa on urheileva alakouluikäinen poika, joten lukijoita varmasti löytyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selvä. On kai niitä muitakin, ne pitää vaan löytää... Kerro sitten mullekin, kun löydät;)

      Poista
  8. Ehdottomasti kiinnostaa. Kouluikäisten poikien vaatteita ei blogeissa ole monta ja nekin vähät ovat sen oloisia, että äidit ovat stailanneet lapsensa.

    Reippaiden poikien reippaille vaatteille on kysyntää! Sellaisia mitä oikeasti käyttävät eikä pelkästään äitien toiveita :)

    t. Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok. Joo, meidän ovat ihan tosielämää, mulla ei ole tuota stailaamisvaltaa:)

      Poista
  9. Kiinnostaa todella! Ja kuten jotain ylläolevista anoista, niin myös jalkapallojutut kiinnostaa, kun se meillä(kin) on se ykkösjuttu 8v:llä. Ja tämä on yksi niistä harvoista blogeista, joista olen meidän pojalle jotakin kivaa vaatetta bongannut. Ja nykyään S&S on pojan vaatekaapin vallannut suurelta osin, kiitos ainakin osittain sinun ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, hyvä tietää. Ja aika monia tuntuu tuo fudis kiinnostavan, en ole tajunnutkaan. Nyt tajuan:)

      Poista
  10. Kyllä kiinnostaa! Jalkapallojututkin on pop.

    Ihan täsmätoiveena pyytäisin postausta pienen pojan kännykän ja avaimien säilytysratkaisuista. Muistan että etsit joskus vetoketjutaskuilla varustettuja housuja ja huppareita. Löytyikö niitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä voin postata aiheesta, sen mitä tiedän. En mä niitä vetoketjullisia koskaan löytänyt. Enkä ole enää muistanut etsiäkään:)

      Poista
    2. H&M:llä on yksi huppari, jossa on vetoketjulliset taskut. Ihan loistava, pysyy avaimet ja puhelin tallessa skeittirampeillakin!

      Rose

      Poista
    3. Niin ja hep, kiinnostaa kovasti :)

      Rose

      Poista
  11. Joo. Rehellisesti? Ei kiinnosta. Nirso jälkikasvu. Liian rankka aihe. Mamman energia menee vääntöön. Toisaalta linkkivinkit joskus ihan jees. Säästävät aikaa ;) Toivoo Inkan garderoobia lisää.

    Thanks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh :( Tässä haetaan varmaan niitä joita ei kiinnosta eikä niitä joita ei kiinnosta.

      Kiinnostaa!

      Poista
    2. Juu, tässä haettiin sitä, että kiinnostaako ketään. Jos kaikki joita ei kiinnosta ilmaisisivat mielipiteensä, niin en postaisi yhtään mistään;) Mutta kiitos mielipiteestä.

      Mä en usko, että Inka kovin innostuisi, jos hänen vaatteitaan täällä esittelisin. Mutta voinhan mä kysyä.

      Poista
  12. Tottakai kiinnostaa kahden pojan äitiä :)

    VastaaPoista
  13. You know me ;). Luksu - my fashionista! Pitäisköhän mun adoptoida jostain tuollainen ala-asteikäinen ipana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule, täältä saat yhden täysin varustellun. Nakkaan huomenna rytkyineen Oulun koneeseen, käy noukkimassa se kentältä. (vedin tänään sille pienet kilarit ja olin valmis lähettämään kuuta kiertävälle radalle)

      Poista
    2. Ja varaa paljon ruokaa, sillä voi olla nälkä. Jäi ilman päivällistä ja iltapalaa, tuskin on syönyt koulun jälkeen mitään.

      t. vuodenmutsi

      Poista
    3. Hitto, mä unohdin mennä sinne kentälle :(. Ehkä se löytää itsensä kotiin. Jonnekin.

      Poista
  14. Mua ainakin kiinnostaa ehdottomasti! Samoin kaikki jalkapalloon liittyvät jutut. T: kahden pojan äiti

    VastaaPoista
  15. Käsi nousee täälläkin, tottakai kiinnostaa. Nää meidän pojat on niin vaikeita, että pitää saada jostain vähän vaihtoehtoja tarjolle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä yritän. Mutta älkää laittako odotuksia liian korkealle, vaikeaa se on meilläkin. Välillä.

      Poista
  16. Kiinnostaa - tietty! Samoin kun fudisjutut. Kuten muukin mistä kirjoitat, sun tyyli on pettämätön! Noista paskamutsijutuista saa myös mukavasti vertaistukea - Emilkin on tänään nukkumassa ilman iltapalaa..:/

    VastaaPoista
  17. Aivan ehdottomasti kiinnostaa. Sun ja Ananan blogeista saa kivoja vaatevinkkejä pojille. Lisää kiitos :)

    -Mia

    VastaaPoista