perjantai 3. kesäkuuta 2011

Mikähän muhun meni.

Ostan todella harvoin vaatteita jotka eivät tunnu omilta. Hutiostoksia tulee lähinnä kokojen suhteen, kun sovittamatta lennossa ostaa, niin saattaa mennä pieleen. Toinen hutimuoto on se, ettei kaupassa muista, että vastaavia rytkyjä on kaapit täynnä (tästä lisää myöhemmin).

Tämän voi luokitella ei-niin-fiksuksi ostokseksi. Siitä uudesta kissakuosisesta huivista tykkään, mutta tämä seepra-mikä-lie kuvio oli... no ei ollut kovin fiksu veto.

PBO

Eikä ainoastaan tuo kuvio, mutta myös malli on ehkä epäsopivin mitä kuvitella voi. Olen ruumiinrakenteeltani erittäin harteikas, eikä nuo pussihihat ainakaan kavenna hartioitani. Muistatteko ne 80-luvun bulgarialaiset kuulantyöntäjänaiset? Kuvitelkaa ne tuohon kolttuun, niin ollaan aika lähellä totuutta.


Oikeasti mun juttu ovat tälläiset mekot: Yksiväriset, joo joo mustat, kiinteällä kietaisuyläosalla (kaventaa hartioita), moninkertoin kietaistavalla vyöllä (hämää katseen pois pelastusrenkaasta) ja kapeahkolla alaosalla (takapuoli ei ole heikoin lenkkini).

ENY

Mutta jostain syystä seepra houkuttelee kokeilemaan. Olen harjoittanut siedätyshoitoa useamman kuukauden. Jos joku päivä.

6 kommenttia:

  1. Seepra näyttää kauniilta. Mutta mullakin sama "ongelma" kuin sulla:leveät hartiat. Joten mulle ei sovi tollaset mekot vaikka haluaisin. Etenkin vielä kun olen tällä hetkellä näin pullukka. Voisin olla aika huvittava näky :D Mutta sinä olet todella hoikka joten voisin kuvitella, että tuo malli sopisi sinulle? Kaikista kamalin malli mulle on sellanen, jossa on leikkaus rinnan alla. Ja vielä kun mekko lähtee siitä rinnan alta levenemään :DD

    VastaaPoista
  2. Hei hieno, oon ihan varma, että käy sulle superhyvin.

    VastaaPoista
  3. Hei Nina! näin sinut tänään ja tunnistin mekkosi ja lapsesi:-)Mekko sopii sinulle oikein hyvin:-)

    tv. vakilukija

    VastaaPoista
  4. Kävi tai ei, niin päällä oli. Silminnäkijäkin löytyy:)

    VastaaPoista
  5. Kaapista löytyy sama seepra ja se on päässyt ulkoilemaan muutaman kerran. Ei myöskään paras minulle, mutta jokin siinä kiehtoo...

    VastaaPoista
  6. A-M, jokin siinä on mikä kiehtoo;). Mukava ja yllättävän viileä päällä (olin ihan varma että tarttuu ihoon kiinni).

    VastaaPoista