lauantai 7. toukokuuta 2011

Onnea!

Oltiin tänään katsomassa kun useampikin ystävä juoksi tänään HCR:n. Itsekin piti juosta, mutta oli kaikkia hyviä syitä miksi en ollut mukana. Huono juoksukunto ehkä se päällimmäisin.


Mukana oli myös Tanja, joka teki aivan upean suorituksen. Sijoitus ja aika aiheuttivat pienen kateuden tunteen allekirjoittaneessa. Isompi tunne oli kuitenkin ylpeys! Ja siinä sivusta katsellessa tuli taas näyttämisen halu. Kyllä mäkin tuohon pystyn. En lähellekään Tanjan aikoja, mutta jos edes maaliin pääsisi. Syksyllä olisi Espoon rantamaraton. Siellä olisi bonarina hyvät maisemat.


Kuvassa eivät ole Tanjan kintut. Hän juoksi sen verran reipasta tahtia, ettei hitaampi ehtinyt kuvaamaan.

Oikein hyvää äitienpäivää kaikille! Myös meille ei-niin-hyväkuntoisille:).

7 kommenttia:

  1. Voi ei... Noissa tapahtumissa tulee aina niin mieletön "kyllämäkinvieläjoskus"-fiilis, mutta kummasti se arki (ja järki?) voittaa. En varmaan saisi itkua laantumaan maalissa, jos joskus tuollaiseen saavutukseen pystyisin! Hyvä Tanja ja kaikki muut!

    Ilmoittele jos lähdet sinne rantamaratonille, tulen ehdottomasti mukaan tsemppaamaan! :-D

    Ihanaa ja rentoa äitienpäivää sinnekin!

    VastaaPoista
  2. Olin myös jo ihan hilkulla ilmoittautua talvella, mutta sitten tuli duunia tälle viikolle, enkä mahtunut oman salin valmennusryhmään, joten päätin sitten skipata HCR:n kokonaan.
    Vielä joku kerta todellakin aion olla messissä.

    VastaaPoista
  3. Jassu, kyllämävieläjoskus. Oikeasti. Toivottavasti jo ensi syksynä. Edes sen kympin. Ilmoittelen kyllä.

    Laura, munkin piti ilmottautua, aika usealta taholta tuli painostusta;). Kevät vaan ei ole kovin otollinen, kun ei ole ehtinyt juoksemaan (syksyksi keksin toisen selityksen).
    Nähtiinkö me muuten torstaina? Mulla olisi hämärä muistikuva (muille tiedoksi, lounasaikaan kaupassa, en ollut kännissä vaan äärimmäisen stressaantunut)...

    VastaaPoista
  4. Nina, sä oot ihana, kiitos!!
    Pitää vain ilmottautua niin kyllä se siitä. Mä olen niin pihi, että kun olen maksanut, niin en suostu jäämään pois:).
    Ja joo, vaikka mä olen juoksuun tyytyväinen, niin ei se aika nyt mikään super ole, ootkohan erehtynyt juoksijasta;)?
    Syksyllä rantajuoksuun ehdottomasti!!!

    VastaaPoista
  5. Kiitos onnitteluista tuplasti, mulla on tänään synttäri ja juoksin HCR:n maaliin asti, mutta sovitaanko että et kysy aikaa!

    VastaaPoista
  6. Tanja, älä nyt puhu pehmeitä, olihan se hyvä aika:)

    Julis, onnea tuplasti! Sovitaan;).

    VastaaPoista
  7. Heh, nähtiinhän me :) . Elä ressaa, kohta on kesäkin.

    VastaaPoista