sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Armani for Eyes


Ostin itselleni uuden Armanin Eyes to Kill ripsivärin. Mulla on ollut samaa aiemminkin ja tykkään kovasti, harja on helppo, yksi veto riittää eikä aine paakkuunnu ripsiin. Ostin myös High Precision Retouch peiteaineen.  En voi väittää olevani kovin kokenut peiteaineiden käyttäjä ja nyt ihmettelenkin miksi en? Ikää lähtee heittämällä viisi vuotta pois, kun tummia silmänalusia vähän peittää. Kyllähän mä asian periaatteessa tiesin, mutten ole saamattomuuttani tehnyt asian eteen mitään. Peiteaineessa on mukana sivellin ja myyjä vielä opasti miten se toimii.

 
Samalla reissulla ostin myös sävy-sävyyn Eye Make Up – meikinpoistoaineen. Olen etsinyt sopivaa, ei silmiä ärsyttävää vedenpitävän meikinpoistoainetta jo pitkään ja luulen, että olen sen nyt löytänyt. Meikki (mun tapauksessa ripsiväri) irtoaa helposti eikä silmiin jää öljymäistä tunnetta. Plussaa pullon ulkonäöstä.

2 kommenttia:

  1. Mun piti ja hakea kokeiluun tuo ripsiväri kun oli Stockalla -20% mutta en "ehtinyt"..:/. Mutta jos vakuutat hyväksi niin ehkä raaskin venyä siihen ihan normihinnallakin. Ja siis merkin peitevoide on hyvä? Sekin on mulla hankintalistalla, mulla on punaisiin näppyihin Blascon peiteväri ja toimii hyvin , mutta ei värinsä puolesta sovi mun tummaakin tummempiin silmänalusiin (ja harkitsin siis saman merkin eri sävyä..).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tämä ainakin toimii hyvin. Tykkään myös HR:n ja Diorin ripsareista (ja varmaan monella muullakin on hyviä).

      Siis mun mielestä tuo peiteaine on hyvää, helppo levittää ja pysyy iltaan asti. Täytyy kyllä myöntää etten ole kovin kokenut peiteaineiden käyttäjä eli voi olla, että tuo onkin ihan p**kaa mutten paremmasta tiedä :)

      Poista