sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Puhdasta tulee

Olen siirtynyt pyykinpesussa kokonaan Original Classic -sarjan tuotteisiin. Pesuaineet ovat biohajoavia ja fosfaattomia. Tuoksu on neutraali eikä vaadi erillistä huuhteluainetta. Plussaa pullojen ulkonäöstä.


Puuvillalla, villalle, silkille ja alusvaatteille on omat pesuaineensa. Muille materiaaleille Everyday Wash. Sarjaan kuuluu myös oma tahranpoistoaine. Ei kannata kokeilla Vanishia tai muita tahranpoistajia. Tai jos kokeilee, niin kannattaa varautua koko kylpyhuoneen peittävään vaahtokylpyyn (oli hieman haasteellista saada vaahto pois).

10 kommenttia:

  1. Meilläkin on noita, mutta oon kyllä laittanut vanishin jauhetta sekaan ilman ongelmia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh, meillä tulvi puoli kämppää vanish-combolla. En kokeile uudestaan:)

      Poista
  2. no mutta hei nyt on kylppärissäkin suoritettu tahranpoisto.
    meillä meni viemäri tuossa tukkoon ja kodari tulvi saippuavettä pesukoneesta, kaveri vaan totesi että hei nyt juuriharja käteen ja hinkkaamaan kun kerta on jo saippuoitu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on todellakin;)Oli melkoinen yllätys kun kylppärin oven aukaisin.

      Poista
  3. Nestemäisiä? Toimiiko myös sivustatäytettävässä? -T

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nestemäisiä, en ole koskaan jauheita käyttänyt, ainakaan tällä vuosituhannella. Kyllä varmasti toimii kaiken mallisissa, vai onko niissä jotain eroa?

      Poista
  4. "tuoksu on neutraali", mutta ilmeisesti näissä on kuitenkin joku tuoksu? Olen noiden kokeilemista pitkään pohtinut, mutta mietityttää miten noi soveltuu herkkäihoisille? Pesupähkinöitä kokeilin aikoinaan, mutta surrurum ne on ihan susia jos vaatteet ei ole puhtaita ;) Toimii ehkä aikuisilla joiden vaatteet jää käytännössä "puhtaiksi" tai tahrattomiksi miten sen nyt ottaa, mutta ei pikku lapsi perheessä.

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä ei tuoksu millekään eli ainakin mun nenään erittäin neutraali.

    Ei ne pesupähkinät toimi aikuisillekaan. Mulla on yksi tuttu joka käyttää pähkinöitä, eikä poista hienhajua. En valitettavasti ole keksinyt korrektia tapaa kertoa sitä hänelle;)

    VastaaPoista
  6. Mistä sä ostat noita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Stockalta. Mielestäni olen nähnyt hyvin varustelluissa K-marketeissakin.

      Poista