tiistai 12. kesäkuuta 2012

Raitoja - taas




Ette kuulkaa ikinä arvaa mitä löysin vaatekaapistani?
Kassillisen raidallisia vaatteita.

Olin vallan ottanut niistä kuvankin aikaisemmin,
kyllä tämä bloggaaminen on kätevää.

Mopin vyö on löytö jostain, olisiko Hullareilta?
Mopin jakkua olen esitellyt ennenkin, erittäin hyvä ostos.
Maison Scotchin housut ovat myös Hullareilta.


Ja raidallisia mekkoja. Ihan silmissä vilisee tämä raitojen määrä.


Gantin mekko on vanha, olisiko toissa kesältä.
Se on mun virallinen veneilymekko (vaikka en tähdistä piittaakaan).
Sopii tosi hyvin oranssin veneilyliivin kanssa:)

Mopin mekko on jostain. Uusi. Ainakin siinä on hintalappu kiinni.

Samujin mekko. Kiva. Yöpaitana.

Filippa K:n raidallinen hihaton mekko on vuosia vanha ja edelleen yksi suosikeista.

Nastaa, kaikkia raidallisia juttuja, tuntuvat ihan uusilta.

Oikeasti etsin tätä TH:n mekkoa. Missähän jemmassa se on?

6 kommenttia:

  1. Juu ton MOP:n jakut esittelit joku aika sitten ja olit löytänyt sen hullareilta:)
    Mäkin löysin eilen siivotessani pinkin tunikan ja tänään se pääsi päälle:) Ihquu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, mulla on uusi pinkki mekko. Mietin vielä koska rohkenen laittaa päälle. Vaatii paremman rusketuksen...

      Poista
  2. Kiva kuulla et oi samujin mekko oli niinkuin yöpaita, hiukan harmittelin kun keltasilla olivat loppuneet kun mä kävin, et ei harmita niin paljon :D
    ps. Kedsit löytyi ja oli jo jalassakin, kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ei tuo mun versio ainakaan kovin pukeva ole. Mulle. Ehkä jollekin muulle. Menee se vaikka rantamekkona.

      Ole hyvä, kiva että löytyivät:)

      Poista