torstai 16. helmikuuta 2012

Marc Aurel


Löysin sen oranssin mekon, en Sandilta, vaan Marc Aurelilta.
Olen mieltänyt Marc Aurelin keski-ikäisten tanttojen merkiksi, mutta yllätyin positiivisesti kevään mallistosta. Joko merkki on tehnyt nuorennusleikkauksen tai sitten minusta on vaan tullut keski-ikäinen tantta. (Ja kaikki huutavat kuorossa tuon ensimmäisen vaihtoehdon nimeen.)

Tässä kevään malliston oranssia. Ja jotain toista väriä.


Kaksi voimakasta väriä. Toinen on mulle liikaa.

Mun uusi mekko. Oranssina.

Tämän asun laittaisin päälleni koska vaan.
Ja näyttäisin ihan yhtä hyvältä:)

Tämäkin kelpaisi.

Oranssi ja cameli? Toimii. Paidassa hieman liikaa kaikkea.

Tämäkin olisi kiva. Kengät kyllä vaihtaisin.

Ja tämä on täys kymppi.


Näin muuten kyseisen mallin lentokentällä. Masentavan hyvännäköinen ilman meikkiäkin.

17 kommenttia:

  1. No mulla on ollut merkistä ihan sama fiilis mutta toi mekko on ihan superhieno!!! Vähän kun saisi väriä pintaan (edes purkista) niin voisi pukeutua oranssiin. Mageita myös noi muut kokonaisuudet, alin varsinkin!

    Eli EIIIIIIIIIIIII, et ole keski-ikäistymässä!! En mäkään;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti vaati väriä pintaan, vaikka sitten purkista.

      Ei ollakaan:)

      Poista
  2. Onkohan se ikä tosiaan, kun minäkin olen alkanut yllätteän lämpenemään väreille. Tai ainakin olen aikeissa lämmetä... ihan vielä se ei taida juurikaan näkyä vaatekaapissa, mutta tunnen sen päivän lähestyvän.
    Ajatuksissa on jopa ollut fuksian punaiset farkut/caprit kesäksi, mutta saa nähdä.

    Tuo mekko oranssina on varmasti upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on se ikä. Ajattelin punaista tukkaa, lähdetkö messiin?:)

      Mulla on kirkkaanpunaiset chinot, tuohon fuksiaan en (vielä) taivu.

      Poista
    2. Pakko passata tuon tukan kans, pääsin siitä eroon hoitovapailla. Olin punapää ainakin 5-7v, välillä väri oli aikas räväkänkin näköinen. Aiheutti mm. Jenkeissä spontaania pysäyttelyä ja äimistelyä kadulla... No Kaliforniassahan ollaan vaan joko blodeja tai brunetteja.

      Poista
  3. Kaunis mekko ja tuo alin asu iski heti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Niin muhunkin, alleille vaan tarttis tehdä jotain.

      Poista
  4. Ihanat värit!

    Taidan omistaa yhden Aurelin neuleen. Turkoosi.

    Middle age? Ice age? Relict? Ei todellakaan olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei ollakaan. Kiva, että olet samaa mieltä:)

      Poista
  5. Mulla on kans tanttamielikuva, mutta niiltä tulee välillä tosi mageita vaatteita. Siis niin nää kuin joskus aiemminkin ja muistelen hyvälaatuisiksi eli jotain on tullut ostettuakin.

    Finette

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multa on mennyt ne ei-tantat ihan ohi. Saattaa johtua siitä, että merkki kuuluu äitini vaatekaapin suosikkeihin. Ei mutsi toki tantta ole, mutta hieman kauemmin elänyt kuitenkin:)

      Poista
  6. Mikä keski-ikä? Koskaan kuullutkaan:) Eivät ole tanttoja tai ei me sellaisia olla. Mulla on muutama merkin vaate ja hyvin ovat kestäneet.

    Ja hei, mä ostin kirkkaanpunaiset housut kesäksi. Ja nuo yllämainitut sopii sulle, kaukaa katsottuna vois vaikka luulla sun olevan kuvissa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä mietinkin mistä tuo daami on niin tutunnäköinen. Vois olla mun pikkusysteri, niin on samaa näköä:) Ja kroppakin on ihan samasta puusta tehty:))

      Poista
  7. Markkuhan on nuorentanut mallistoaan kummasti! Upia mekko!
    Ja arvaapa, mun blogissa on sulle vähän tarinaa...

    VastaaPoista
  8. Nuo näyttää kaikki hyviltä. Minulla on jo oranssi laukku. Menisiköhän joku vaatekin... Tarttisin vain sellaisia imetyksen mahdollistavia ja sellaisia kivoja ei juuri ole kävellyt vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vähän katselin oranssin laukun perään. Voi olla, että keväämmällä. Eikö sillä boob vai biib vai mikä lie onkaan, olisi (vai onko koko merkkiä enää olemassakaan?).

      Poista