perjantai 16. lokakuuta 2009

Kaalia maljakossa ja muuta spämmiä

Mä olen kipeä. Ihan kauhean sairas. Tai ainakin sujuvasti teeskentelen sellaista. Eilen oli oikeasti vähän kipeä (kuumetta reilu 38) ja kun huomasin kuinka hyvin palvelu pelaa niin päätin sitten pitkittää tätä iloa. Mä en normaalisti ole koskaan kipeä, ainakaan vuoteenomana. Jos tämä näin kivaa on niin täytyy sairastaa useammin. Sitä paitsi taivaalta tulee pikku-ukkoja. Ja mähän olen lomallakin. Joten mikäs tässä sairastaessa. Huomenna tiedossa bileet, joten saatan kokea ihmeparantumisen.

Kameraa ei ole mukana, mutta tyhjennän kuvatiedostot tänne. Kovasti olen kuvia ottanut, mutten joutanut niistä postaamaan.

Näissä on kasveja. Ei mitään logiikkaa mutta rehuja kuitenkin. Osa aikaisemminkin nähty.

Koristekaalit leikkoversiona. Ja kaikki leikkivät, ettei tuo talouspaperiteline seiso tuossa.



Ankea kuva ankeasta parvekkeesta keväällä. Lattialaatatkaan eivät vielä paikoillaan. Kasvi on mun äitienpäivälahja. Luksu on sen omin tassuin päiväkodissa istuttanut. Elossa edelleen, rakkaudella vaalittu.



Narsissit viime pääsiäiseltä. Huomatkaa laiskan nokkela stailaus. En jaksanut istuttaa niitä multaan, vaan laitoin foliota ruukkujen ympärille ja nakkasin laatikkoon.



Koristekaali valoruukussa.



Näyttävät liljat.



Tämä on ainoa rehu jonka olen saanut pysymään hengissä yli vuoden.



Sama hieman kasvaneena.

3 kommenttia:

  1. Olisiko sinulla hyviä maljakkovinkkejä? Missä nuo liljat ovat?

    Olen jo pariin kertaan törmännyt siihen, että omat maljakot ovat joko lian korkeita tai liian leveitä. Hätäpäissäni ostin yhden sopivan kokoisen Ikean maljakon, mutta ei se erityisen kaunis ole.

    VastaaPoista
  2. Kyllä,kyllä olit oikeassa;-) Mites sä näitä kukkivia kuvia olet näin kauan piilotellut? Mä luulin että olet "hurahtanut" vasta syksyisten kukkien myötä;-).

    Tsemppiä ja paranemista, tunnollisimmat duunarithan ne hoitavat sairastelutkin vuosilomillaan..Mut ota sitten paremmalla ilmalla lomapäivät takaisin;-)

    VastaaPoista
  3. Sanna, maljakko on CasaStockan. Hyvä hinta-/laatusuhde.

    Enkä mä näitä jemmaillu ole, en vaan ole joutanut. Olisi niitä ollut enemmänkin mutta eiköhän nämä riitä;)

    VastaaPoista