perjantai 5. kesäkuuta 2009

Päivän kynnet

Tässä Katrille ja muillekin tämän päivän kynsihuollon tulokset.

Mulla viiraa päässä oikein huolella, sen verran punaista kukkakuosia olen itselleni haalinut.

Normaalisti mulla on aina normi-ranskis kynsissä mutta huomenna on yhdet juhlat johon laitan punaisen mekon (Tara Jarmonin punaisen mekon;) ja nämä kynnet sopii tyyliin. Voi olla, ettei toimi arkikäytössä, mutta katsellaan, ainahan ne pois saa.


Inka sitten räväytti kirjaimellisesti mun selkäni takana. Kirkkaan ruohonvihreät kynnet, joissa myös kukkia. Sori huono kuva, mutta en saanut zuumattua tarkempaa kuvaa kun mallilta loppui kärsivällisyys.



Aika huikeat, oltiin tänään illalla hohtokeilaamassa ja neidon kynnet loistivat kilpaa ratojen kanssa.

4 kommenttia:

  1. Olá Nina, muito interessante seu blog, Parabéns.
    Abraços.

    VastaaPoista
  2. Vau, mä jäin kirkkaasti kolmoseksi! Noi sun kukkakynnet on kyllä upeat ja Inkan vihreät hienon kesäiset. Mun pitäs varmaan viedä Sofia joskus tuonne.

    VastaaPoista
  3. Wau! Noihan on ihan Sex in the City-kynnet :)

    VastaaPoista
  4. Kyllä kelpaa juhlia noilla kynsillä!

    Violette

    VastaaPoista