maanantai 19. marraskuuta 2012

Nevadat

 
 
Syksyn (melkein ainoat) uudet kengät.
Ne käytetyimmät vapaa-ajalla.
 
En ole koskaan nähnyt niin paljon vaivaa yksienkään kenkien eteen.
Metsästin näitä ympäri Suomea.
Ryntäilin kuin hirvi kiikarissa eräätkin saksalaiset ja hollantilaiset kenkäkaupat läpi.
Nettikaupoista puhumattakaan.
 
Löytyivät lopulta Oulun Stockalta:)
 
Via Vailla on paljon kivoja malleja, lesti saisi olla aavistuksen kapeampi, mutta välttää.
Clarksin ja Billi Bi:n ohella mun luottomerkki.
 
Suosittelen!

10 kommenttia:

  1. No johan on kivat. Mutten voi käydä ostamassa niitä, kun veit ne viimeiset täältä! Paitsi hei, mullahan on pienempi jalka kuin sulla! Joko se Stocka ehti mennä kiinni?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä meinasin silloin laittaa sulle viestiä, että käy hakemassa ne mulle, mutta Stockalta tietty tilasivat samaan hintaan:)

      Niitä jäi silloin syyskuussa vissiin yksi pari nroa 36, sekin taitaa olla myyty.

      Poista
    2. No joo, ei mulla sentään NIIIN pieni jalka oo.

      Poista
  2. Ihan uusi merkki mulle, kivan näköiset.

    Onko millainen lesti verrattuna Clarksiin? Mä olen satsannut jo aimo summan rahaa niihin mun ruskeisiin Clarksin nilkkureihin, kun piti hankkia erikoispohjalliset ja kantapäihin stopparit ettei jalka nouse liian leveästä lestistä :-P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lesti on mun mielestä normaali, mulle menee tuonne villasukka väliin. Ne sun surullisenkuuluisat Clarksit:( Toimiiko ne stopparit käytössä?

      Poista
    2. Itse asiassa stopparien toimivuus edelleen testaamatta. Laitoin ne paikoilleen jo viikko sitten, muttei ole tullut vielä käyttöä. Kerron sit.

      Poista
  3. Näen noi sieluni silmin kapeiden farkkujen kanssa, hienot! Hetken jo ajattelin, että olet oikein vartavasten lähtenyt Ouluun kenkäkaupoille, mutta OF COURSE Stocka tilaa ne sieltä! Dah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan kapeiden farkkujen kanssa. Olen kyllä käyttänyt hameenkin kanssa ja mun mielestä sopi niinkin.

      Poista
  4. Ei hitsi! Tosi mageet. Oot taas vakoillut… nuhruiset vähän isommat löytyvät eteisestä. Korkolappu kannattaa vaihtaa. Kopisee komeasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kopisee:) Mä kopisin kuukauden verran ennen kuin sain aikaiseksi käydä vaihdattamassa korkolaput.

      Poista