torstai 29. marraskuuta 2012

Bogner ( & Metzingen Outlet)

Kävin elämäni ensimmäistä kertaa outlet -kylässä, Metzingen Outlet :ssa, joka sijaitsee Stuttgartin eteläpuolella. Kyseessä  on pieni saksalainen kaupunki, joka on täynnä outlet -liikkeitä. Ihan pätevän oloinen paikka, ehdottomasti kannattaa käydä, jos siellä päin liikkuu. Rantapallon sivuilta löysin suomenkielistä infoa paikasta.

Luksu sai uuden Bognerin skimba-asun. Halavalla;)




P.S Poronkuseman päässä on Euroopan paras huvipuisto.


5 kommenttia:

  1. Me käytiin tuolla Europa Parkissa pari vuotta sitten ja oli kyllä oikeasti Euroopan paras huvipuisto! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Espanjassa on kuulemma yksi lähes yhtä hyvä, sinne en ole ehtinyt, mutta nuo Keski-Euroopan kohteet on aika hyvin koluttu:)

      Poista
  2. Toi on kyllä käymisen arvoinen paikka. Olin ton viereisessä kylässä joskus vaihdossa ja tulihan tuolla käytyä ja autolomalla oli ihan pakko poiketa. Jos sais miehen innostumaan uudelleen noille hoodeille lähtemään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on jotenkin tosi noloa, mutta olen usein ajanut ohi, enkä kertaakaan pysähtynyt. Toinen hyvä saksalainen outlet on Zweibrückenissä, missä mun täti asuu, mutten ole sinnekään joutanut. Siis outletiin, tädin luokse kyllä. Jotenkin olen aina ajatellut, ettei ole mun juttu, mutta tuo Metzingen oli kyllä positiivinen yllätys.

      Poista
  3. Lähellä on myös Legoland, jos mukana on pienempiä lapsia. Europa Park on todella huippu, kannattaa varata 2 päivää, niin ehtii käydä katsomassa myös esityksiä, jotka kuuluu sisäänpääsyn hintaan.

    VastaaPoista