lauantai 15. syyskuuta 2012

Eyes To Kill


 
Sain vihdoin ja viimein ostettua Giorgio Armanin Eyes to Kill ripsivärin.
Minun mallini on Stretch Lengthening Mascara,
tarjolla oli kahta (tai kolmea) muutakin versiota.
 
On hyvää, todellakin.
Helppo ja nopea käyttää,
itse en jaksa puljata minkään taivuttimien tai ripsikampojen kanssa.
Ripsarin pitää olla sellainen kerralla hyvää -versio. Ja tämä on sitä.
Väri ei varise tai leviä kesken päivän.
Itse asiassa ensimmäinen kokeilemani ripsari, joka kestää aamusta iltaan.
Ja lähtee helposti meikinpoistoaineella pois ilman,
että puolet ripsistä lähtee vanulapun mukana.
 
Aikaisemmin keskustelua ripsareista täällä.
 
Suosittelen!

6 kommenttia:

  1. Olen kuullut vain hyvää Armani meikeistä; mua kiehtoisi se uusi Maestro-meikkivoide...

    http://www.giorgioarmanibeauty-usa.com/Maestro-Foundation/A300,default,pd.html?dwvar_A300_color=2&start=1&cgid=foundation

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain testerin tuosta Maestrosta. En ole ehtinyt vielä testaamaan, mutta voin raportoida, kun ehdin.

      Poista
  2. Tätä postausta on odotettu (ihan kuin en itse voisi kävellä kauppan tätä ostamaan).. Mullakin täydellinen vielä haussa, mun tönkkösuorat ripset ei meinää taipua millään. Kokeilemisen arvoinen tuote siis, kiitos tästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, suosittelen. Ja niitä oli tosiaan useampaa versiota, käy tsekkaamassa seuraavan kerran kun eksyt keskustan stockalle.

      Poista
  3. Tota täytyy testata, jos kerran noin hyvin pysyy. Mulla on nyt ollut käytössä vedenkestävä Diorshow iconic ja olen tuosta tykännyt. Mä kyllä kääntelen ripset aamuisin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en edes tiedä miltä se ripsientaivuttaja tarkkaan ottaen näyttää. Mutta tiedän, että siihen tulee joku pehmustehässäkkä, joka pitää uusia ajoittain. Olen fiksu:)

      Poista