sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Pikku-Nina

Sain Katrilta haasteen.


Tähän piti laittaa lapsuuskuva. Mulla ei ole yhtään sellaista itsestäni. Sopiiko, että laitan pikku-Inkan kuvan (ollaan ihan samannäköisiä, ainoastaan silmienväristä erottaa).



1. Mitä vastasit pienenä kysymykseen "Mikä sinusta tulee isona"?


- En muista. Eikä muista äitinikään (soitin ja kysyin). Olen ollut hetkessä eläjä jo lapsena, ei paljon tulevaisuudensuunnitelmat mieltä vaivanneet.

2. Mitkä olivat sarjakuvien/piirrettyjen lemppareitasi?


- En ole koskaan oikein lukenut sarjakuvia. Aku Ankka tuli kyllä lapsena. Vastaan siis Aku. Enkä katsellut piirrettyjäkään. Lindgrenin tuotanto upposi hyvin.


3. Lempileikkejäsi?


- Tykkäsin legoista (ja tykkään vieläkin). Vaikka olin lapsena aika rämäpää, niin kyllä leikit olivat kuitenkin ihan perinteisiä tyttöjen leikkejä barbeineen kaikkineen.


4. Mistä urheilusta pidit/harrastit?


- Kuulun kategoriaan kaikkea on tullut kokeiltua paitsi kansantanhuja ja … you know. Ensimmäinen harrastus taisi olla skimbaus. Äiti iski sukset jalkaan ja työnsi mäkeä alas. Ikää oli kaksi vuotta. Eikä silloin oltu mistään kypäristä kuultukaan (mikä taas selittää monta asiaa). Olen kuitenkin enemmän joukkueurheilija, en yksinäinen puurtaja.


5. Ensimmäinen musiikki-idolisi ?


Nik Kershaw ja Duran Duran. Ja sitten oli joku kolmaskin, jota en nyt saa päähäni.


6. Parhaat synttärisi ja miksi?


Mulla on tainnut olla kurja lapsuus, kun en muista mitään erityistä.


7. Paras joululahjasi/ muu lahja, jonka olet saanut?


- En muista tätäkään. Sain yleensä toivomani lahjat, eikä mikään erityinen ole jäänyt mieleeni. Äitini mukaan toiveitani oli helppo toteuttaa, kun en koskaan halunnut kuuta taivaalta. Olin jo lapsena minimalisti.


8. Mitä olisit halunnut elämässäsi tehdä, jota et vielä ole tehnyt?


- Tätäkin mietin pitkään, sellainen asia varmasti on, mutta en tähän hätään keksi mitään. Päinvastoin, ihan kaikkea ei olisi tarvinnut tehdä (ainakaan äidin mielestä).

3 kommenttia:

  1. Söpö neiti!

    Eikö susta pitänyt tulla autonasentaja, vai oliko se enemmänkin teinijuttu? Tää kysymys on on niin kiinnostava, koska kuulen kotona päivittäin uusia haaveammatteja.

    VastaaPoista
  2. Vai sellainen lapsuus, näitä on hauska lukea! :-)

    Kait munkin pitää omat vastaukseni laittaa, pitääkin ruveta miettimään.

    VastaaPoista
  3. Violette, se idea tuli vasta teininä, lapsena mä olin vielä ihan säyseä;)

    Jassu, laita ihmeessa, tulen sitten lukemaan:)

    VastaaPoista