maanantai 2. kesäkuuta 2014

Löytöjä ja rantahepeneitä

Olen viime aikoina tehnyt hyviä löytöjä, oikeita helmiä. Paras löytö on ollut Tine K:n bambusohva, joka ostettiin puoleen hintaan kaupan nurkista pois pölyttymästä. Kyseessä on siis mallikappale, joka on täysin moitteettomassa kunnossa. Käydään nyt miehen kanssa neuvottelua siitä, tuleeko sohva parvekkeelle vai mökille.


Sohvan jälkeen hyvänä kakkosena tulee Stockalta ostetut Casan ohjaajantuolit. Olin ostamassa ihan vaan kukkia, mutta silmät kiinnittyivät näihin tuoleihin, istuvat tosi hyvin parvekkeelle tulevan sohvan kanssa. Tuolien alkuperäinen hinta oli 74,90 ja ne oli alennettu 43,70 euroon. Kaikista parvekekalusteista oli 20 pinnan alennus ja lisäksi mulla oli kympin alennuskuponkeja, joten tuolin hinnaksi jäi 25 euroa. Ostin ensin yhden, kannoin sen autoon ja olin lähdössä pois. Siinä parkkihallissa tein vielä u-käännöksen ja kävin hakemassa toisenkin, kyllähän niitä kaksi tarvitaan sohvaa vastapäätä parvekkeelle:)


Käsinojalla ei roiku mummin virkkaama pöytäliina vaan mun rantamekko. Mekko on Seafolly Australian, just täydellinen bikinien päälle rantabaariin, ei peitä juuri mitään mutta suojaa kuitenkin sopivasti. Säästän teidät enkä laita kuvaa siitä miltä näyttää mun päällä. Merkillä on tosi hyviä bikinejä ja rantavaatteita, pysyvät tosi hyvin kuosissaan ja kestävät pesusta toiseen. Kuvassa olevat bikinit ovat ainakin neljä kesää vanhat ja paljon käytetyt, edelleen kuin pakasta vedetyt. Suosittelen kokeilemaan, jos kohdille osuu. 

1 kommentti:

  1. Hyvät kaupat teit! Onko tuo sohva sama kuin nougatin ikkunassa? Olen sitä kuolannut monta kertaa

    VastaaPoista