maanantai 4. heinäkuuta 2011

S&S ja TH

En ole paljon Luksun vaatteista postaillut, ihan saamattomuuttani. Ja sitä paitsi ketä ne trikoot kiinnostaa?


Olen pyrkinyt ostamaan vain tiettyjä mallistoja, ihan käytännön syistä. Ovat näin paljon helpommin yhdisteltävissä kun herra-ei-se-nyt-ole-niin-justiinsa stailaa itseään. HM:ää tuli kesäksi, ihan perustrikoota, farkkuja ja capreja.

Toinen tämän kesän hitti on Scotch&Shrunk, nämä ovat Luksun omia suosikkeja. Nettikaupassa on ale meneillään. Kannatta katsoa myös aikuisten tarjonta.




Tommy Hilfiger on koko perheen suosikki. Herra TH itse ei ole ihan mun makuun, mutta siitä firmasta tulee ihan kelpo kudetta. Sielläkin on ale koko perheelle. Luksu ei olisi tarvinnut enää mitään, mutta tilasin samalla kun meille muillekin. Ettei tule paha mieli. Aivan kuin sitä kiinnostaisi.



Näitä varrettomia sukkia joutui oikein etsimään.
Hinta-laatusuhde kohdillaan, kahden sukan paketti maksaa viitisen euroa.

7 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä. Onko sulla kokemusta S&S-naisten vaatteiden mitoituksesta, ovat reiluja vai niukkoja?

    VastaaPoista
  2. just luestkelin kampaajalla juttua Herra TH:n ikirusketuksesta ja totesin, että se mies ei kyllä ole mun(kaan) makuun:). Mutta ne vaatteet on kyllä:). Ja noi sukat ON ihan huippuja.

    VastaaPoista
  3. Ano, mitoitus on normi, ei nafti eikä reilu. Hollantilainen merkki, joten pituuskin riittää tarvittaessa.

    Tanja joo, Herr TH on aika...luotaantyöntävä;).

    VastaaPoista
  4. TH:n vaatteet on kivoja, mut en ole ollut tyytyväinen niiden laatuun. Aika paljon mulla on vaatetta merkiltä ollut ja lähes kaikkien laatuun saanut pettyä. Harmi. Merkillä on todella kivoja perusvaatteita.

    VastaaPoista
  5. Maria höh, ihan tosi? Mä olen huomannut feelua neuleissa, mutta trikoopaidat, tunikat ja miesten paidat toimii hyvin. Ja housuihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Mulla on yhdet esim villakangashousut, joita olen käyttänyt monta vuotta eivätkä ole menneet miksikään.

    VastaaPoista
  6. Meille tuli noita samoja boksereita TH:lta ja ne ovat kyllä olleet tosi kestäviä käytössä, tilasin meillekin niitä lisää jo aikaisemmin. Mä tykkään TH:n laadusta ainakin t-paidoissa ja farkuissa, hyvin on meillä kestäneet.

    VastaaPoista
  7. Hmm, olen varmasti tyyliltäni aika pitkälle sellainen TH-preppy... Ja musta se setäkin on varsin mukava :P Mulla se harmaa villatakki on kestänyt TOSI hyvin, jatkuvassa käytössä ollut eikä mittään vikkoo :)
    Olisin myös halunnut tuollaisen valkoisen S&S:n paidan pompulle, mutta eipä näkynyt alessa niillä stockilla missä kävin, enkä löytänyt nettikapastakaan -damn it!

    VastaaPoista